
Potrošili ste vrijeme na osmišljavanje, dizajniranje i izradu svoje savršene maskote? Imate visokokvalitetnu maskotu koja savršeno predstavlja poruku vaše tvrtke? Super, nadamo se da vam je upravo naš Maskote.HR tim pomogao u tome.
Tko će nositi vašu maskotu? Da li je taj netko to ikad prije radio/radila? Kako se smije ponašati? Što treba raditi? Gdje i kako ćete je skladištiti?
Maskotu je teže nositi nego što mislite. No ne samo nositi nego, predstavljati u punom smislu te riječi. Potrebni su predanost, energija i jedinstvena osobnost kako bi se ispunio njezin maksimalni potencijal. Nemojte pasti u zamku i posao predati prvom slobodnom animatoru ili zaposleniku koji je dostupan u subotu.
Niže vam donosimo nekoliko najvažnijih segmenata na koje je bitno obratiti pažnju:
1. PROFIL ANIMATORA
Skoro ste stigli na cilj, ali ne u potpunosti. Sada morate pronaći izvođača koji će oživjeti vašu maskotu. To nije lak zadatak.
Imate visokokvalitetnu maskotu koja savršeno predstavlja brand i šalje poruku vaše tvrtke – ali ako ne zaposlite pravog izvođača s osobnošću, stručnu i educiranu osobu, vaša će poruka biti izgubljena, ili iskrivljena.
Pristupite tome ozbiljno.
2. PRIPREMA ANIMATORA
Animator koji nosi maskotu treba biti pozitivna i vedra osoba kojoj je prirodno improvizirati i reagirati na okolinu. Da bi u tome uspio potrebno je konstantno biti u pokretu, pozdravljati uzvanike, i ostvariti interakciju s njima.
Maskote su uglavnom prilično velike i nezgrapne. U njima je vrlo toplo, osobito kada se nose dulje vrijeme, ili kada je izvođač vrlo aktivan tijekom svoje izvedbe, ili kada je temperatura vanjskog prostora vrlo visoka.
Važno je nositi odgovarajuću odjeću kako bi se smanjilo prekomjerno zagrijavanje i znojenje. U pravilu, umjesto svakodnevne odjeće želite nositi ono što sportaši nazivaju “base layer” odjećom. Odjeća koju nose animatori sastavni dio “nošenja maskote”, a mora biti lagana, pamučna i prozračna kako bi upijala znoj, i spriječila da što manje dolazi u kontakt s tijelom maskote.
3. PONAŠANJE U MASKOTI
Biti izvođač u maskoti može biti jako zabavno, ali postoje neke stvari koje trebate zapamtiti kako biste osigurali da radite najbolji mogući posao – uključujući stvari koje ne biste trebali raditi.
Kako bi vam barem donekle pomogli u vlastitom performansu, Maskote.HR tim je izdvojio nekoliko stvari koje morate zapamtiti, i koje ne biste morali činiti kada ste u maskoti.
- Prije svega paziti na sigurnost djece
- Zabranjeno je loše ponašanje
- Maskote NE pričaju
- Pazite na “performans”
- Ne zaboravite voditi brigu o sebi
- Nikada NE oblačite, presvlačite ili skidajte maskotu na vidljivom mjestu
- Oblačenje maskote / Pravilno rukovanje
- Budite svjesni svog prostora
4. ODRŽAVANJE MASKOTE
Da bi vi, vaša tvrtka i vaši zaposlenici pravilno skladištili maskotu, izdvojili smo nekoliko osnovnih koraka:
- Očistite maskotu nakon upotrebe
- Osigurajte da je vaša maskota suha
- Temeljito pregledajte maskotu prije pohranjivanja
- Pažljivo pohranite maskotu u vreću za skladištenje
- Skladištite maskotu na suhom mjestu
5. ČUVANJE I SKLADIŠTENJE MASKOTE
Ako maskotu koristite kao dio svoje marketinške strategije, pravilno pohranjivanje iste, a kada nije u upotrebi, trebalo bi imati visoki prioritet. Na taj ćete način produžiti životni vijek svoje maskote i zadržati je reprezentativnom. Poduzimanjem nekih jednostavnih mjera, zaštitit ćete je od oštećenja i neželjenih utjecaja kao što su prašina, vlaga, plijesan i kukci. U tome će vam svakako pomoći i vreća koja je jedinstvena za svaku maskotu, a u kojoj vam ih i isporučujemo. Osim toga, bitno je i okruženje gdje ćete je odložiti. I na koji način.
U sljedećim blogovima donijet ćemo vam više detalja i informacija o svakom pojedinom segmentu, a sve kako bismo vam približili koliko je svaki od njih jednako važan. Pratite nas!
Više informacija kao i slike nekih naših projekata potražite na linku > http://bit.ly/2RCPKMU
Za više informacija slobodno nas kontaktirajte:
- e-mailom na info@maskote.hr
- pozivom na 091 337 33 99
- putem kontakt obrasca > https://maskote.hr/kontakt/
Vaš Maskote.HR tim.